Jak jsem začala blogovat... A proč jsem začala blogovat...

Jak jsem začala blogovat... 

A proč jsem začala blogovat...

Tak už i na mě došlo... Před x lety jsem si říkala, že facebook mě nikdy nedostane. No nakonec jsem ho po nedlouhé době poté založila.... Před třemi lety jsem si říkala, kdo jako píše blogy? Pipiny... Pch (jakože pohrdavé odfrknutí, toto fakt nemám zapotřebí), to se mě netýká a nikdo normální blogy nepíše.... A inu ta pipina jsem byla já, že jsem blogování tak rychle odsoudila....

A co mě donutilo změnit názor? Byl to přechod od konvenční kosmetiky k té přírodní a tragický nedostatek informací o ní v mainstreamových zdrojích a její tristní rozšířenost mezi populací... Kde tedy zjistit, který krém mi bude sedět? Který šampon mě zbaví šupinek a svědící pokožky z chemie? Která řasenka se nebude rozmazávat? Která tužka na oči vydrží? Které stíny se neslijí do linek? Který deodorant bez hliníku ze mě neudělá smraďocha, ale princeznu? Sice spocenou (není to antiperspirant, že?), ale voňavou :-) A kde jsem nakonec informace objevila a děkovala za ně nastotisíckrát? No na blozích, kde jinde, že? :-)

Můj největší zdroj recenzí byl blog Bebe, jeji ruzovychroust.cz, a jsem ji za něj neskonale vděčná. Díky ní jsem hned při prvním vzájemném oťukávání se s biokosmetikou nešlápla vedle a objevila pár úžasných kousků. A to mě nakoplo zkoumat biokosmetiku dál a hledat nové must have produkty.

Chápu totiž, že když se rozhodnete pro biokosmetiku, s nadšením za nemalé peníze nakoupíte bioprodukty a ty Vám nesednou, je to velmi frustrující a je to už jen malý krůček k návratu k chemii.... A to je obrovská škoda!

Proč na sebe zbytečně cpát chemii, která se nám usazuje v těle a rozhodně našemu zdraví neprospívá? Mnoho látek používaných v konvenční kosmetice na nás má neblahé účinky, i když je hned nevidíme... Některé mohou být dokonce rakovinotvorné... Tak proč raději nevyužít dary, které nám dává matka přiroda?

V oblasti péče o pleť existuje tolik úžasných čistě přírodních produktů, kterým se budu věnovat v jednotlivých článcích...

S dekorativní kosmetikou je to trochu horší, ale i zde to není beznadějné...Přiznávám narovinu, že k některým chemickým produktům (parfémy, částečně dekorativka) jsem ještě nenašla alternativu, která by je ve vlastnostech a výdrži předčila, ale přesto jsem se k chemii nevrátila a dál hledám v přirodních vodách. A kdo hledá, najde :-)

Naproti tomu v některých oblastech jsem více než nadšená, produkty jsou úúúúžasné a navíc ten pocit, že na sebe neplácám chemický koktejl, ale pomáhá mi matka příroda, tak ten je k nezaplacení!

No a protože Bebe pomohla mně a já celkem věřím na pomoc ala pošli to dál, tak jsem se rozhodla, že překonám svůj odpor k blogování, půjdu se svou kůží na trh (ač nejsem ani vtipná, ani spisovatelka) a o svoje zkušenosti s přírodní kosmetikou se podělím s Vámi :-)

A kdo jsem já? Inu žena a v duši princezna :-)

Na závěr tohoto úvodního článku ještě zmíním vlastnosti své pleti, abyste věděli, které produkty by Vám mohli také skvěle sedět, protože máte podobný typ pleti, vlasů atd. a kdy raději sáhnout po jiné variantě, protože jste naprosto odlišný typ...


věk: 35let

typ pleti: smíšená, citlivá pleť (se sklonem k zarudnutí), často dehytratovaná v oblasti tváří a nosu (se sklonem k šupinkám) a mastnější na čele (se sklonem k mírnému akné)

typ vlasů: jemné, světlejší, rychle se mastící u kořínků


Tak to jen tak na vysvětlení a kdo nezavřel stránku hned po prvním odstavci a dočetl až sem, tak toho srdečně vítám na svém blogu a přeji, ať mu jsou mé články ku prospěchu při hledání těch svých přírodních must have produktů a alespoň občas ušetří krok vedle při lovu :-)

Komentáře

  1. Celou dobu, co jsem tenhle článek četla, jsem se usmívala, jako kdybych vyhrála první ve Sportce :-) To je TAK krásně a čtivě napsané! :-) Musím se přiznat, že to mám podobně s těmi internetovými novotami. Taky o sobě ale vím, že u mě beze zbytku platí známé "odříkaného chleba největší krajíc" - jak jsem tedy na začátku jen koketovala s pár řádky o vzorcích Melvita kosmetiky, tak se to zvrhlo a teď na podzim bude chroustík slavit šesté narozeniny :-)
    A moc děkuju za milou odezvu a hromadu pochval (právě se pýchou vznáším někde u stropu na růžovém obláčku :-D a přeju Ti, milá Bioprincezno, ať Tě blogování baví! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat